Illustratie: persoonlijkheden van objecten

IMG_4103 IMG_4104 IMG_4105IMG_4097

Met de opdracht om een karakter van eenobject te maken heb ik eerst meerdere objecten opgeschreven en daar een paar kenmerken bijgezet. De krant was een object waar ik makkelijk kenmerken bij kon zetten en eigenlijk een karakter bij voor kon stellen. Die heb ik daarna dus nog wat verder uitgewerkt. Na de krant kwam ik bij een masker. Door steeds dieper te gaan in de functie van een masker kwam ik op steeds meer kenmerken waar ik niet eens aan gedacht zou hebben.

Deze opdracht om karakters van objecten te maken heeft geholpen met mijn uiteindelijke karakter. Ik ben dieper gaan denken over zijn gevoelens en acties in verschillende situaties en ik blijf er nog over nadenken.

Leave a Reply

